name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Hårmassage och glassiga magasin...

tisdag 2 mars 2010

Hårmassage och glassiga magasin...



Något av det lyxigaste jag vet är att gå till frisören och det beror inte bara på att man känner sig snygg efteråt.

Bland det skönaste jag vet är att få håret tvättat och min frisör är fantastisk på hårmassage. Det är skönt så man ryser...

Har ofta tänkt att om den den dagen kommer då jag inte längre skulle behöva jobba skulle jag börja varje morgon med att få hårmassage.

Sen är det även härligt att få läsa de senaste glassiga magasinen och äta en god chokladbit, medan någon pysslar om en......

Åh om man kunde få gå dit varje dag!

1 kommentar:

  1. Ja visst är hon grym på hårmassage Henrietta :) Fin du blev förresten! Kram sys

    SvaraRadera