name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Ståpäls

torsdag 18 februari 2010

Ståpäls


Jag gick dit med förhoppningen om ett WOW. The swell season är bland det bästa jag vet i musikväg. Alltså såg jag väldigt mycket fram emot denna kväll som jag fått i julklapp av min käre. Men redan innan det ens började, när vi med väderbitna kinder gick i rask takt till stället där det skulle ske, var detta WOW uppfyllt. För vem får vi se om inte självaste Glen himself promenera förbi åt andra hållet, i lika rask takt han. Nämen...? Är det inte? Vi stod först som två fån och velade om vad vi skulle göra. Till slut tog vi det smarta beslutet att springa efter honom. Ja, det gjorde vi. Men han försvann spårlöst. Såklart. Men nu hade vi fått upp vår psykotiska anda, så vi bestämde oss för att vänta in honom. Han ska ju spela om 20 minuter så han måste ju återvända. Tänke vi. Och vi fick rätt. Vilket vi förevigade.

Konserten var grym! Alla på scenen var grymma. Jag hade ståpäls och mitt WOW förvandlades till ett Halleluja! /S
Ja, så var det! Se här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar