name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Vad hände?

måndag 15 februari 2010

Vad hände?


Sol och bad, sol och bad, sol och bad....

Det är det enda jag kan tänka på just nu. Man kan tycka att efter en hel vecka med just sol och bad är det behovet stillat för ett tag. Men nej. Min kropp och mitt sinne skriker efter mer sooool och baaaad. Att hela huset är täckt av snö är något som är alldeles för överjäkligt att ta in i mitt huvud just nu. Att jag måste pulsa ut i snön för att mata kaninerna är något som jag helt förtränger (nåja nästan, jag vill ju inte svälta dom stackarna). Förnekelse är väl en bra förklaring för vad jag sysslar med för tillfället. Lyx hade jag förra veckan. Inte nu. Som tur är, finns det ett par andra i hushållet som tycker att det är lika lyxigt nu som då. Så jag kan ju titta på dem ett tag och sedan gå in i min förnekelse igen./S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar