name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Eftertanke

tisdag 16 februari 2010

Eftertanke

Nej...jag kan inte riktigt släppa den här tanken jag har om sol och bad. Svisch sa det och så var veckan slut. En vecka fylld av sol och värme, några fina varma regndroppar, strandpromenader tillsammans med varma vindar...borta var tröttheten, den som nästan förlamat mig de sista månaderna. Jag kan fortfarande leva på det där, vilket var en bidragande faktor till att jag överhuvudtaget kom till gymmet idag. Min kära vän J trampade maskinerna som om hon aldrig gjort annat, medan jag nätt och jämnt kom upp i dem. Men det lilla jag klarade av lär kännas imorgon!

1 kommentar:

  1. Heja, heja. Det känns snart lättare.
    Lita på det, har också varit i ditt läge. Men visst är det skönt när man bestämt sig och i soffan ikväll kommer du vara nöjd över din insats.
    - så kör vi igen på torsdag!!
    :)
    /J

    SvaraRadera