name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Längtar efter fräknar...

söndag 14 mars 2010

Längtar efter fräknar...


Vintern är min ytligaste årstid och det är också den årstid som får mig att längta som mest efter lite glamour i tillvaron, jag tror inte att jag är ensam om det. Man gör orationella saker som att gå och köpa sig skira sommarklänningar fast termometern envist håller sig under nollan, bara för att sommaren ska kännas lite närmare.

Smink är min räddning i vinternöden!
Sommarhalvåret har jag inte så stort behov av smink, men nu tas färgpaletten fram och glåmighet görs försök till att döljas. En härlig ögnskugga kan faktiskt pigga upp ordentligt...
Överhuvudtaget så är jag mycket mer noga med kläder, smycken, hår och all annan ytlighet under den här perioden då allt är grått, inte så konstigt kanske??

Men nu är det mitten på mars och ljusare tider väntar, kanske man kan få de där fräknarna på näsan snart...

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar