name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Lyx är att få vara sitt eget tråkiga jag...

onsdag 17 mars 2010

Lyx är att få vara sitt eget tråkiga jag...

Det är få människor i livet som man kan avmaskera sig totalt med och vara sitt osminkade, trötta, bittra och tråkiga jag med- när man känner så.
Jag är lyckligt lottad som har två sådana personer i mitt liv...
Idag var jag på uselt humör och skulle sitta och kura i mysbyxor och tycka synd om mig själv medan jag försökte prestera på min uppsats.
Då kom vännen, som var lika trött och uttråkad, på idén att ha tråkigt ihop. Genast trevligare blev det att sitta i hennes soffa när hon städade och jag kämpade med att hålla ögonlocken öppna och ögonen fixerade på datorn i knät.
Vi sa inte så mycket till varandra idag, men det behövs inte alltid när man trivs ihop!!
Desutom fick jag fika ;)

2 kommentarer:

  1. Gillar dig oxå;)/s

    SvaraRadera
  2. Tack för att jag får komma in och läsa er blogg! Nu har jag dunderkoll på er två glamourälskande fruar :-). Kram på er!

    SvaraRadera