name='google-site-verification'/> Desperata fruar: Drömmen om en rosa Ipod...

onsdag 6 januari 2010

Drömmen om en rosa Ipod...


Lyx är att träna...

Nja det tycker jag egentligen inte, det är snarare en livsnödvändighet än lyx. Man känner sig inte särskilt lyxig i gamla slitna träningsbyxor matchade med ett rödflammigt glansigt ansikte. Det finns nog få gånger jag känner mig så oglamourös...
Fast det är härligt med ett par timmar för mig själv, att ta i så svetten lackar med skön musik i lurarna.

Lyx vore då en Ipod, det trånar jag efter...
Det är ju inte så långt kvar till nästa födelsedag (jag vill helst ha en rosa om någon undrar).

Igår hade jag kvällen för mig själv och såg delar av "Stolthet och fördom". Tänk om man fick gå klädd i sådana vackra klänningar hela dagarna........
Jag älskar att klä upp mig och när jag väl shoppar så dras jag till alla snygga klänningar och toppar. Fast 99,95% av tiden går jag klädd i jeans och varma noppriga tröjor.
Önskar så att det fanns fler tillfällen i livet att gå i paljetter och blanka tyger.

Men det är ju det vi ska se till i år................
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar